Aströtthet.

Skrivet 2012-06-02 Klockan 13:57:17

Godmorgon hörrni.
uppe med tuppen? Japp.
Vaknade för en halvtimme sen,
och for te en kompis igår och kollade på en kriminaldrama sak, och göde mig lite,
Hann inte lägga upp bilderna så gör de idag istället,
idag far mina älskade kusiner bort :c
de far te kroatien i en vecka.
ska nog göra om designern och sånt idag.
har öst hela veckan så behöveren lite vilotid.
och har inte varit hemma en helg på 3 veckor.
ska ba slappa, kanske på bio med någon kompis ikväll.
btw så tvinga jag en kompis att läsa hunger spelen bökerna, ett ord beroende,
aja tillbaka te ämnet så vill jag se the avangers eller what to expect when your are expecting.
¨
Senap på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback