Flumm personer säger hej, HEJ!

Skrivet 2012-06-07 Klockan 22:31:58

Varför måste man allllltid börja med en hälsningsfras? Jag tänker bryta trenden och istället vara ego och skriva om min dag. Jag har bokstavligt gått och sjungt på it's my life, och if I was green I would die. Nu ska jag kolla på lite glee troja. Eller kolla om de går någon film på teve.
Och jag vet att man stavar de tv men Its My blogg deal with it. Hatar t9 , när jag skrev it blev de Italien och massa irriterande saker . Ba så ni vet att jag är inte klar med heather eller designern. Lite rörigt just nu. Och på måndag far jag och kommer hem veckan där på, men missar avslutningen. Men ni får höra mer om de later , har ju tre dagar kvar satt,
Iam a trend brytare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback