Länge leve potatisar!

Skrivet 2012-06-03 Klockan 13:02:28

Hellu du.
Gick och la mig halv 3 iigår, då for gästerna.
Och jag vaknade omkring halv tolv,
dagens frukost är....... CandyCorner godis c;
och ska se på de sista desperata hemma fruarna avsnitten nu.
för att jag och en av gästerna kollade på jätte stora båtar på internet.
också visade jag våran båt. och vi kollade på en jätte uppenbar film,
klassisk kärleks film.
och sedan idag ska jag gå på avengers, wit mo boddi.
vi ska nog gå lite på stan innan. och sånt.
nu ska jag byta samtalsämne här.
En av världens bästa komedi serier är nog scrubs.
den är så rolig och kul och man kan inte vara sur efter ett avsnitt,
de är dagens råd hörrni. kolla på scrubs! ¨
de är som magic. såg en ganska rolig bild på http://hungercatchjay.blogg.se/
aja nu ska jag antingen se på desperete eller the hunger games.
svårtsvårtsvårtsvårtsvårt.
btw ska lägga in bilden.
Brilljant fråga..
en svår nöt att knäcka.
Aja, Tala in ditt medelande efter tonen 'pppiip'


Kommentarer
Postat av: THEEAS | THEA MARTINSSON - Gratis design?

Skrivet 2012-06-03 Klockan 13:10:29
Sv: Häärligt!

jodå, typ toppen haha (:

URL: http://theeas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback