Skrik de till världen! JAG ÄR BATMAN

Skrivet 2012-06-07 Klockan 11:56:00

Hello gujs. im coming home nananananananana.
Im just joking. im already home lalallalala.
Actually, jag orkar inte mer.
jag skriver på kinesiska istället mycket enklare.
别扯了,我失望,你是不是我的兄弟了!
Huv r ju? im fin, sanks.
did u slip vel? i slipt gudd.
NANANANAN NANANANANANANN HANNA SPÅRAR UR VÄGEN!!!!!
Skärp dig med ett skärp nu hanna. fokusera.
annnd im back.
Idag foks. vill jag bara sova och kolla på greys.
jag har min prins brevid mig och bebisen ligger i fotöljen brevid.
förstår inte varför jag klädde på mig idag.
om jag ändå ska ligga i sängen hela dagen.
måste komma på någon bra film att se.
jag ser bara på komedier och feelgood filmer när jag är sjuk och hängig.
btw så får jag damp på itunes.
jag vill överföra filmer men de går asjkjsk inte.
och när jag kollade igenom bilder igår så råkade jag byta bakrunds bild men jag orkar inte byta tebaka.
Jag saknar min biffiga babe.
¨
en salt gurka om dagen är bra för stortån
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback