20 frågor dude.

Skrivet 2012-05-30 Klockan 17:10:33

1. Mellannamn: Margareta

¨

2. Ålder? 16 och 8 månader.

'

3. Ögonfärg? Blue as the ocean.

´

4. Hårfärg? Ehm, mörkmörkmörk blond

¨

5. Hur lång är du? 1.64 eller något i den längden.

¨¨

6. Piercings? Gillls hål i öronen? har hål i öronen.

''

7. Tatuering? Ehm hell to the no.

´´

8. Vad är det värsta du varit med om? De vill jag helst inte säga.

'

9. Vem står dig närmst? Dont know. Mo mama?

´

10. Hur många har du fullt förtroende för? Några.

'

11. Vad ogillar du? Sjukhus, wallander/beck, Sprutor.

´

12. Vad är det sämsta med dig? att jag har ett dåligthumör.

¨

13. Favoritfilm? Hunger spelen, Mr and mrs smith.

¨

14. Favoritlåt? Just nu? Tröjan du hatar - Norlie.

¨

15. Favoritmat? Italienskt.

¨

16. Favoritfärg? Svart och Vitt.

'

17. när såg du på bio senast? Två veckor sedan tror jag, Med Linnea 

'

18. vad såg du? Dark shadows

¨

19. Vad gillar du mest på ditt rum? Min säng 

'

20. Vad är värdefullt för dig? Mina närmaste, Min Kamera & Mina katter. c:



De var allt,





Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Skrivet 2012-05-30 Klockan 18:54:31
det är rätt vanligt ju :P

Ha en finfin kväll :D nu sticker jag iväg ;D

URL: http://mooollys.se

Postat av: Patricia♡

Skrivet 2012-05-30 Klockan 20:37:16
sv: Hihi gör det:)

URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback